بلاگ توپ

مرجع وبلاگ نویسان فارسی زبان

بلاگ توپ

مرجع وبلاگ نویسان فارسی زبان

ستاره باران در پس ضمینه

  

نظرات 8 + ارسال نظر

سلام من مهدی هستم اگه مایل به تبادل لینک بودی در قسمت نظرات وبلاگ من اعلام کن
ممنون میشم

سلام
خوشحال میشم با شما همکاری کنم

سلام وبلاگ شما لینک داده شده
منتظر پیام شما خواهم بود
با تشکر مهدی

سلام من علی هستم اگه مایل به تبادل لینک بودی در قسمت نظرات وبلاگ من اعلام کن
ممنون میشم

شایان 1387/06/13 ساعت 02:09

واقعا ای والله خیلی باحال بود
نامردی بود که نظر ندم
وبلاگت حرف نداشت
ترکت نمی کنم

شایان 1387/06/13 ساعت 02:10

بعضی از کد ها کار نمی کنه اگر ممکنه آموزش چطور قرار دادن اون رو تو وبلاگ نیز اضافه کنی

خوبه به کلبه ی من هم سر بزن.

مهری 1388/11/13 ساعت 07:43

سلام
از کد های جالبی که گذاشته اید ممنونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد