بلاگ توپ

مرجع وبلاگ نویسان فارسی زبان

بلاگ توپ

مرجع وبلاگ نویسان فارسی زبان

HELP

در صورتی که سوالی در کلیه زمینه های کامپوتر دارید
در قسمت نظرات بپرسید تا پاسخ آن به ایمیل شما ارسال گردد

نظرات 7 + ارسال نظر
حسین 1384/05/30 ساعت 14:32 http://bozghaleh.blogsky.com

سلام خوبی وبلاگت قشنگه اگه تونستی به ما هم سربزن
ممنونتم
یه قالبم به من معرفی کن

با سلام خدمت شما دوست عزیز ممنون میشم که من را راهنمایی کنید میخواستم بگم من هر کاری میکنم که یک کد مجزا برای لینک باکسم بسازم که باکس من در وبلاگهای بلاگفا هم نمایش بده نتوانستم خواهش میکنم یک کد برای من بسازین آدرس باکس را در پایین صفحه میگذارم.البته من یک چیز دیگر هم نمیدانم و آن این هست که چطوری میشود که کد باکس یا هرچیزه دیگری را داخل یک فیلد یا همان کادر گذاشت اگه شما به من یاد بدهید خیلی لطف به من کرده اید.خواهش میکنم اگه خواستید کمکم کنید از طریق فرم نظرات وبلاگم من را با خبر کنید.
آدر لینک باکس:
Tharanomlink.blogsky.com
آدرس وبلاگم:
Tharanom.blogfa.com



مهدی 1388/06/23 ساعت 09:47 http://humane.blogsky.com

سلام من این ساعتها یا هر چیز دیگهای رو واسه وبلاگم میذارم در پایین زیر هم نمایش میده





امار وبلاگ
ساعت
...

مریم شادمان 1390/05/07 ساعت 17:54

سلام

خیلی خیلی خیلی عالی بود ای کاش کتابی مثل همین رو می نوشتید
من دقیقا لازمش دارم برای پروژه ام ۳ ماه بیشتر وقت ندارم خیلی عالی بود مرسی

payam 1391/02/23 ساعت 10:46 http://kolbeman1.blogfa.com

سلام ببخشید من وقتی این کدهارو تو وبلاگم می زارم قالب وبلاگم به هم میخوره چیکار میتونم بکنم تا درست بشه؟؟؟
باتشکر.

مهدی 1391/06/08 ساعت 16:14 http://www.benobent.blogfa.com

با سلام وخسته نباشیدبه شما
من یه مشکلی دارم اونم اینه که من وقتی آمارگیرسایتمو و ساعت و اوغات شرعی و.....اینجورچیزا رو می ذارم تو سایتم هم در قالبم نشون میده وهم دربالای قالبم فقط می خواستم بدونم که چی کار کنم که آمارگیر و....رادربالای قالبم نشون نده فقط درهمون پایین نشون بده.
ممنون

س 1392/03/06 ساعت 11:35

سلام من قالب وب طراحی می کنم اما نمی دونم چطوری مثل بقیه طراح ها لینک مشاهده و کد قراربدم ممنون میشم کمک کنید.

سلام
لطفا لینک یه نمونش و برام بفرستید . متوجه سوالتون نشدم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد