بلاگ توپ

مرجع وبلاگ نویسان فارسی زبان

بلاگ توپ

مرجع وبلاگ نویسان فارسی زبان

آموزش استفاده از کد ها

برای استفاده از کد ها

به قسمت ویرایش قالب وبلاگ خود رفته و به وسیله ctrl+f 

به دنبال گزینه

<body>

بگردید

اکثر این کد ها باید بعد از <body> قرار بگیرند

توجه داشته باشید که تگ <body> ادامه دارد تا به <body/> برسید

یعنی تگ بادی به این شکل است:


<body>

کد شما

<body/>



نظرات 1 + ارسال نظر

سهلام .. بیبخشید دوباره مزاحم شدم .. من هر کار کردم رنگ قالب تغییر نمیکنه!!! من اگه به شما کد قالب مورد نظرمو بدم شما رنگ سفید یا اگه به قالبه نمییومد رنگ روشنی به سلیقه ی خودتون برام ویرایش میکنین؟؟؟
اگه میشه سریعتر جواب بدین چون عجله دارم

سهلام علیک
لطفا برام میل کنید. سعی می کنم اوکی کنم.
takweb@gmail

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد